Borrar Mensaje EUPV

Fecha  17/01/2007 12:29
REGALLERO@HOTMAIL.COM 

Procedente de:
   No mostrado/ Not shown

Navegador:
   Internet Explorer 7.x

Sistema Operativo:
   Windows XP

 
 


 ALBIOL “ EN LLOC DE LES MENTIDES DE SEMPRE, FABRA HAURIA DE PROMOCIONAR EN FITUR LA MARCA “XORIÇOS DE CASTELLÓ”
ALBIOL “ EN LLOC DE LES MENTIDES DE SEMPRE, FABRA HAURIA DE PROMOCIONAR EN FITUR LA MARCA “XORIÇOS DE CASTELLÓ”

La promoció d’un inexistent aeroport de Castelló, junt a l’oferta virtual de camps de golf, tornarà a ser, per enèsima vegada consecutiva, com tot indica, el “gran” reclam de la presència castellonenca en el nou certamen de Fitur (Fira Internacional del Turisme) que començarà a finals d’aquest mes en la capital de l’Estat.

Per a la candidata autonòmica d’Esquerra Unida per Castelló, Marina Albiol, aquesta nova presa de pèl, serà la mostra més contundent del fracàs en la gestió de Carlos Fabra al front de la Diputació, que ha volgut fer dels grans i polèmics projectes el seu principal distintiu “ les obres faraòniques i la promoció d’un turisme caspós de Sol i Platja condimentat amb golf i formigó, les ha posades el polític cossiero com a la seua principal preocupació, fent de la defensa dels mateixos una qüestió d’orgull personal. Ara, de nou, tornarà a acudir a Fitur per vendre més del mateix, els matixos projectes virtuals que des de fa 8 anys està venent”.
Segons la candidata d’EU, aquesta actitud pot ser seriosament contraproduent per la promoció turística de les comarques de Castelló “ la gent que sol acudir a aquests certàmens, pot sentir-se estafada per la venta d’un producte inexistent. La credibilitat de les marques turístiques de Castelló per als tour operadors deu estar fregant els límits de l’acceptable. Fabra, a més de gaudir de la fira entre farteres de llagostins, hotels de luxe i la nit madrilenya, en huit anys només ha aconseguit fer el ridícul a Fitur” .
Albiol ha ironitzat respecte a la situació “ Fabra ha de dedicar-se a vendre les mateixes mentides de sempre, perquè allò que sí tenim i ha aconseguit ell per als nostres pobles, possiblement no siga massa atractiu. Gràcies a Carlos Fabra, i sobre tot a la seua figura, Castelló és coneguda com a terra de grans xoriços; de polítics que prevariquen, defrauden, es veuen imputats en múltiples delictes, i s’aferren com paràsits a les institucions. Per tant, la marca més reconeguda possiblement seria, en lloc de tant “aeropuertto de Costa Azahar” o “ Castelló destino Golf”, la de “xoriços de Castelló” ( com ja es fa amb els vins de la terra).
Per a EU, el fracàs d’aquesta gestió es deu per haver-se basat en projectes irracionals i insostenibles, de nul•la rentabilitat social, i pensats en el lucre fàcil i directe dels empresaris de l’entorn del PP, però contraproduents per l’ordenació del territori, per a la creació d’ocupació estable, o per oferir serveis de qualitat. Per eixe motiu, ha emplaçat a Fabra i a la sua llarga comparsa que ja estan fent les maletes per a passar uns dies de festa total en Fitur, a càrrec de l’erari públic, que, si com és el cas, només han d’anar a pegar-se una festa, s’ho paguen de la butxaca.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               


Respuestas (0)
  • » ALBIOL “ EN LLOC DE LES MENTIDES DE SEMPRE, FABRA HAURIA DE PROMOCIONAR EN FITUR LA MARCA “XORIÇOS D « - EUPV - 17/01/2007 12:29



Volver al foro

Responder
Nombre / Nick
EMail
Subject / Titulo
Link a tu Web
Recibir un email cuando mi mensaje sea contestado
Mensaje