Borrar Mensaje eupv

Fecha  1/02/2007 11:35
regallero@hotmail.com 

Procedente de:
   No mostrado/ Not shown

Navegador:
   Internet Explorer 7.x

Sistema Operativo:
   Windows XP

 
 


 EU-CS DEMANA MILLORAR LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC URBÀ A LA CIUTAT
EU-CS DEMANA MILLORAR LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC URBÀ A LA CIUTAT
Grau destaca les gran mancances existents a les línees actuals

El portaveu del Col•lectiu local d’Esquerra Unida, Vicent Grau , ha destacat les mancances en el servei de transport urbà,en especial en aquelles línies que atenen a la perifèria.
EU fent-se ressò de les propostes de més de 30 associacions veïnals a Castelló, ha qualificat aquest servei com a un autèntic desastre . L’àrea urbans i la interurbana no tenen coordinació, existint per tant línies sobresaturades i altres que dupliquen el servei, com és el cas de la que dóna servei al Grup Roquetes, que ha es solapa amb la línia que va a Almassora i fa el mateix recorregut.
En el cas contrari està el Grau, on no existeix connexió adient amb de transport públic urbà, i es al servei interurbà privat que va a Benicàssim,
El portaveu d’EU ha demanat que es dote a tots els districtes del terme d’un servei eficient de transport públic urbà. I posant exemples de la descoordinació existent, a enumerat:
- La línia 3, que recorre el barris perifèrics ( Grup San Marcos, Sant Agustí, Lledò, Auditori..etc), és totalment insuficient. Actualment, en teoria està donant un serveu en un interval de 40 minuts que acaba sent més d’un hora. Aixó suposa una autèntica barbaritat, ja que obliga a la major part dels veïns a haver de dependre del vehicle privat si volen desplaçar-se en condicions, i queden relegats per l’ajuntament com a ciutadans de segona categoria. Per eixe motiu, no només és necessari disminuir la freqüència de pas fins aplegar a 20 o 15 minuts, sinó dotar-los de més autobusos.
- La línia 4 ( Sant Llorenç, Grapa, Grup Santiago, Roser..etc), té una freqüència de 30 minuts que en la pràctica es converteix en 40. I només té dos autobusos per fer tota la ruta, quan per a ser opertatiu i útil per als veïns, caldria incrementar el número de vehicles, i reduir la freqüència de pas als 15 minuts.
- La xarxa d’autobusos que uneix la ciutat amb la UJI és també inferior a la demanda, com moltes vegades han manifestat els propis estudiants

A més de millorar la xarxa i prestacions dels autobusos urbans, el representat d’EU ha reclamant l’establiment de tarifes simbòliques per a col•lectius com estudiants o qui no supere ells ingressos del Salari Mínim Interprofessional. Així com que tota la xarxa depenga d’un empresa pública, donat que si es deixa en mans del sector privat només es buscarà el benefici econòmic de l’empresa i no el servei públic.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               


Respuestas (0)
  • » EU-CS DEMANA MILLORAR LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC URBÀ A LA CIUTAT « - eupv - 1/02/2007 11:35



Volver al foro

Responder
Nombre / Nick
EMail
Subject / Titulo
Link a tu Web
Recibir un email cuando mi mensaje sea contestado
Mensaje