Maria     Fecha  2/05/2011 21:14 
Host: No mostrado/ Not shown    IP: No mostrado/ Not shown    Sistema: Windows NT

Tornar al fòrum Respondre primera i única?   Admin: Esborrar missatge
 
Missatge
Bon dia!

Sóc escolta i estava buscant informació sobre les diverses associacions que hi ha d'escoltisme a Catalunya, i hem sorprèn veure que afirmeu que L'associació catalana de Scouts és la PRIMERA i ÚNICA organització catalana directament reconeguda per un organisme mundial d'escoltisme.
Existeix també a Catalunya la Federació d'Escoltisme i Guiatge de Catalunya que aplega Escoltes Catalans, Minyons Escoltes i Guies i Acció escolta, que està reconeguda per la WOSM i la WAGGS, ambdues organismes mundials d'escoltisme, que conjuntament son més de 40 millons de joves i infants en tot el món, i son presents a 61 països.

És per aquest motiu que no entenc aquesta afirmació, com és que feu aquesta afirmació?

Espero la vostra resposta


Sempre a punt
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
 

Taula de continguts (1)
 


 Cérvol Inquiet i Garant     E-Mail Admin: Borrar mensaje Fecha  2/05/2011 23:50      Responder a este mensaje Volver al foro
Host: No mostrado/ Not shown    IP: No mostrado/ Not shown    Sistema: Windows XP
Mensaje
Re: primera i única?
Hola Maria:
La WOSM reconeix la FEE (Federación de Escultismo en España) i és aquesta la que engloba ASDE, MSC i FCEG.
La WAGGGS de forma similar, reconeix la CEE (Comité de Enlace Español).
Jo també tinc molta afició com tu a l'associacionisme català, potser un dia podríem fer una cocacola i parlar-ne!!
La nostra associació no és molt gran i potser no t'és molt coneguda, però som uns grans amants de la nostra terra catalana.

Salut i SEMPRE A PUNT



>Bon dia!
>
>Sóc escolta i estava buscant informació sobre les diverses associacions que hi ha d'escoltisme a Catalunya, i hem sorprèn veure que afirmeu que L'associació catalana de Scouts és la PRIMERA i ÚNICA organització catalana directament reconeguda per un organisme mundial d'escoltisme.
>Existeix també a Catalunya la Federació d'Escoltisme i Guiatge de Catalunya que aplega Escoltes Catalans, Minyons Escoltes i Guies i Acció escolta, que està reconeguda per la WOSM i la WAGGS, ambdues organismes mundials d'escoltisme, que conjuntament son més de 40 millons de joves i infants en tot el món, i son presents a 61 països.
>
>És per aquest motiu que no entenc aquesta afirmació, com és que feu aquesta afirmació?
>
>Espero la vostra resposta
>
>
>Sempre a punt
>


[Tabla de contenidos] [Borrar Mensaje] [Responder] [Exportar] [Volver al foro]
 


Tornar al fòrum Respondre
 
Nom o Tótem
e-mail
Tema

Missatge

    

Després de respondre...